2012. január 15., vasárnap

A Jedermann-percesek


1

Minden egyedül ülőt szép lassan elneveztünk. Már nem vagyunk egyedülállók.

2

Kinn mintha esett volna, de itt benn gőzölgő tavasz, forró cukkini, és bár nem láttad, de belesírtam a levesbe, mert észrevettem, milyen szép a szád.

3

Csak ültem, szorosan melletted.

4

Siess vissza, hiányzol.

5

Jöjjön be, ha sírok! Vegye észre. Öleljen át, hogy kibújhassak belőle.

6

Hát semmi. Leszerelték a tetőt, a nyitott színre hullt be a hó. Az évek, mint a függönyök, hirtelen szétrebbentek. Minden világos.

7

Tiltakozom a testem ellen. Emlékszel, amikor elmeséltem még rögtön éjjel, hogy álmomban leszoptalak?

8

Színház-e ha csak az azt játszók gondolják annak?

8

Olyan helyen dugott seggbe, ahol csótányok is voltak. Egy kínai teázóban, éjszaka, a földön.

9

Ha sötétben megyek át a Margit hídon.

10

De legszebb délben, eozinszínű volt a Duna, esküszöm.

11

Pedig milyen szépen felszedtelek. Csókolózni akarsz?

12

Mindent látsz onnan? Vedd fel azt a mickeyrourke-os napszemüveged és szeretkezzünk.

13

Vagy csak aludjunk. A szemet a lehető legtovább és legtöbbször nyitvatartani.

14

Figyelek. Most kit tükrözöl.

15

Nő, az mindig akad. Arra kérje, énekeljen!

16

Milyen szépek vagytok ti lányok.

17

Fekszem hanyatt, valamit muszáj dúdolni, hogy elmúljon az éjszaka. Erre bejön egy idegen, befekszik a takaróm alá. Nem kér meg semmire.

18

Bemutatom a férjemet.

19

De nem mint a betegség, hanem csak ez a hangsor jutott az eszembe, ez illik rád.

20

És amikor megcsókoltam, olyan íze volt a szájának, mint a krumplicukor. Tudna tehát a hölgynek bort ajánlani?

21

Arra kér, hogy vágjak le egy kicsit a sarkamból, hogy beleférjen a volt neje cipőjébe a lábam.

22

Élvezzen el, ha ránézek!

23

Már attól elélvezek, ha rám néz.

24

Végül attól nyugodott meg, ha a tarkójára tettem a kezem.

25

Biztosan nem akar szeretőt tartani?

26

De csak ha a puszta földön lehet vele. Horzsoljon föl.

27

Miféle földalatti harc?

28

Ez a világvégi ólmeleg, ami dől belőled.

29

Órákig keressük a parkolóhelyet, a combomon a kezed.

30

Neked hol az otthonod?

31

Azokban a percekben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése