2015. október 12., hétfő

Vasárnap


Beázott a csengő. Ez csak délelőtt derült ki, én félelmemben visszaaludtam fél hat körül, amikor a folyamatos csengetés történt. Mindenki kipattant az ágyból. Kitartó esők idején tudok a legnyugodtabban aludni.
Beázott az aluljáró. Csak álltam egyedül, a kijáratot kerestem. Melegebb volt valamivel, mint a felszínen. Két koreai lány rossz magyarsággal azt kérdezte, érdekel-e engem az előadásuk. És akkor elkezdték. Mint egy dalt. Ahogy a földi családban is, a mennyei családban is van Apa, Gyerek, Anya. Nézzük meg most ezt a Bibliában. (Részletek Mózestől, Pál leveléből, a Jelenések könyvéből.) Ahogy a mennyei családban is van Apa, Gyerek, Anya, úgy a földi családban is. Érted? Van Anya. Istenanya. Nagyon megörültem. Elindultam előkeríteni esemény utáni tablettát a felerősödő esőben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése